9 Nisan 2012 Pazartesi

21.ayımız


İlk ayakkabıların ne çabuk küçüldü bebeğim..
O minicik ayaklar hangi ara büyüdü böyle.
Çoraplarını çıkarttığımda nasılda ekşi kokuyorlar  :)
Yerim o minnak parmakları..

Anlamadan bir ay daha bitti bak..
Seninle çokça şarkılar söyledik, boyalar yaptık bu ay.
Havayı güzel gördükçe yürüyüşe çıktık, parkta bıkıp usanmadan oynadık..
Verdiğin cevaplarla bizi en çok şaşırttığın ay oldu, not defterimde tatlı birer anı olarak yerini aldı söylediklerin.
Küçülmüşlerini ayırdıkça daha fazla şahit oldum ne denli değiştiğine, ne kadar hızlı büyüdüğüne..

Mis kokulu boncuğum benim..
Doğum günün gitgide yaklaşıyor, bakalım bu sene nerede kutlıcaz yeni yaşını.
Geçen sene yazlıkta kutlamıştık..
Bu defa tüm sevdiklerimizle evimizde kutlamak istiyoruz kısmetse.

Fotokitap için resimlerinden seçmeye başladım ama karar verebilmek ne mümkün..
Sanırım bu kararsızlıkla seneye ancak yetişir kitabımız ;)

Sağlıklı, huzurlu, güzel, bol neşeli, kedersiz, tasasız nice aylara İncişkom!



13 yorum:

  1. nice nice çok güzel aylara inci kuzum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Durunun tatlı annesi, teşekkürler :)

      Sil
  2. Mervemmm yaa yazlıkta kutlamayın İstanbul'da isteriz bu sene ya hep birlikte oluruz güzel şeyler yapar Merve teyzesi İnciye Lina hediye alır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle istiyorum canım ya, Allah kısmet ederse güzel bir parti yaparız :) Yerim ben o Linoşu :)

      Sil
  3. Bu arada21 aylığını gördün rabbim 21 yaşınıda göstersin inşallah

    YanıtlaSil
  4. ay yerim onu bizimde yaklaşıyor aslında hemen hemen aynı zamanlara geliyor doğum günleri mervecim.Bizde yazlıkta kutlarız yine yazın doğunca böyle oluyor işte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)2 yaşını nerede kutlamak kısmet olucak bakalım az kaldı. Ben Eylül doğumlu olduğum için yazlıkta hiç kutlayamadım doğum günümü. Şanslı bizimkiler :)

      Sil
  5. ne kadar güzel bende bebeğim için açtım bloğumu.senişn bloğunda çok güzel.birbirimizi ekleyelim .güzel paylaşımlar

    YanıtlaSil
  6. Maaşallah, Allah ayırmasın. Kuzucuklarımızı keyifle büyütelim inşallah...
    Güzel blog takipteyim :)

    YanıtlaSil