16 Nisan 2012 Pazartesi

biraz yeme&biraz gezme



Yemek yapmak terapi gibi geliyor bugünlerde..
İlk defa lazanya yaptım dün.
Bol kalorili ama bir okadar da lezzetli..
Eşim ve İncimde çok beğenince artık yemek listemize eklendi :)
Kıymasını biraz fazla kaçırmışım acemilikle..
Bol malzemos oldu bizim lazanya.



Kapalıçarşıya gitmeyeli epey zaman olmuştu.
Mısır çarşısına da uğradık, değişiklik nasıl iyi geliyor insana.
Uzun zamandır böyle gezmemiştim, yorgunluğu üzerimden ancak attım.

Yeni haftamız güzel geçsin inşallah.

Sevgiler!

10 yorum:

  1. Mervem afiyet olsun kuzuma beğendi demek
    Ellerine sağlık
    ohhh ne güzel gezmişsiniz resim yok mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım beğendi börek diye diye biraz yedi :) Resimleri daha tam aktaramadım, yine eklerim. Mucx

      Sil
  2. afiyett olsun tatlım enfes lazanya hepinize..kalorili falan ama çok lezzetli ellerine sağlık canım..mısır çarşısına gitmeyeli benimdee uzunnn bir zaman oldu özledim istanbulu ya havasını kokusunu:) sizinde çok güzel bir haftanız olsun öpüldü inci kuzum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağol :) Bende uzun zamandır gitmemiştim çok güzel oldu uzun uzun gezdim, umarım sende en kısa zamanda fırsat bulup dolaşırsın. çok öpüyorum güzel Duruyu ;)

      Sil
  3. ben de çok severim değişik tarifler denemeyi ama Rüya'dan sonra epey zor oluyor :)) ellerine sağlık çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende İnci uyurken hazırladım çabucak :) Minikler varken zor hakikaten. Teşekkürler, sevgiler :)

      Sil
  4. lazanyayı bende hiç denemedim mervecim aslında merak ediyorum nasıl olduğunu denemek lazım.afiyet olsun canım geçte olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edacım sağol canım, dene mutlaka. Duruda sever bakarsın. Çok lezzetli ama bir okadarda kalorili :)

      Sil
  5. ellerinize sağlık... çok sevimli bir siteniz var takibe aldım. ben de beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bende sizi takipteyim. Sevgiler :)

      Sil