14 Nisan 2012 Cumartesi

MiM

1-Bloğunda ödül aldığın kişiye teşekkür et onu link ile göster.

Teşekkür ederim Mervecim.



2-Burçlara inanıyor musunuz ?Burcunuz nedir?

Burçlara inanırım, Başak burcuyum ve çoğu özelliğini taşıyorum burcumun.

3-Hayattaki idealiniz,ulaşmak istediğiniz son nokta nedir?
 

Sağlıklı ve huzurlu bir şekilde, ailem ve tüm sevdiklerimle mutlu bir şekilde yaşlanmak..

4.Aşka inanır mısınız? Sizce aşk nedir?

Aşka inanırım.Ne de güzel söylemiş Meral Okay ;

"Aşk kendinden vaçgeçme halidir..kendi benliğini ezmeden 'biz' olabilme halidir.." 

  5-Hayalleriniz nelerdir? Hayal kurmak nasıl bir duygudur?


Hayalim kızım ve eşimle birlikte uzun süreli, eğlenceli, farklı kültürleri tanıyabileceğimiz bir yolculuk yapmak.

6-Sizce gerçek arkadaşın özellikleri ne olmalı?
 

Gerçek arkadaşı bulmak çok zor bu zamanda. Seninle birlikte üzülebilen, sen sevindiğinde mutluluğuna ortak olabilen.. Güvenebileceğin, omzunda ağlayabileceğin, zora düşünce çekinmeden arayabileceğin nitelikte olmalı bence gerçek arkadaş. Bu konuda şanslıyım çok şükür..

7-Hobileriniz var mıdır?Varsa nelerdir?


En büyük hobim İncimle zaman geçirmek. Onunla birlikte yaptığım herşeyden inanılmaz keyif alıyorum. 

8-Benim hakkımdaki düşüncelerini yazar mısın?
 

1989 senesinde başladı arkadaşlığımız, dile kolay 23 sene olmuş. Şimdi kızlarımızın ve eşlerimizin arkadaşlığıda eklendi.


Birlikte büyüdük, yakın zamanlarda annelik duygusunu tattık. Umarım bundan sonrası içinde paylaştıklarımız, biriktirdiğimiz güzel anılar çok olur.


Seni ve Linoşumu kocaman öpüyorum!


Bende bu mimi Meliş'e gönderiyorum!




1 yorum: